Nejčastěji pokládané otázky | Plzeňský Prazdroj - Eshop

Nejčastěji pokládané otázky

  • Musím se zaregistrovat pro nákup na e-shopu?

    Registrace v našem e-shopu k realizaci nákupu není nutná. Nicméně Vám ji doporučujeme, abyste mohli využít výhody e-shopu jako rychlé a pohodlné nakupování, sledování historie vašich objednávek, ukládání vybraného zboží do Oblíbených, zasílání akčních nabídek či novinek.

  • Jak mohu na e-shopu zaplatit za zboží?

    Zboží můžete zaplatit kartou online, prostřednictvím PayU, na dobírku, nebo při osobním převzetí v dárkových prodejnách. Více v Možnosti platby

  • Kdy bude zpracována moje objednávka?

    Vaše objednávky se snažíme zpracovat co nejdříve. Objednávky došlé během víkendu či dnů pracovního klidu budou zpracovány následující pracovní den. Pokud objednané zboží nebude možné odeslat do 5 pracovních dnů, budeme Vás o tom informovat telefonicky nebo e-mailem.

  • Jak mám postupovat, když jsem zadal špatně objednávku?

    Zrušte ji prosím písemně na e-mailové adrese eshop@asahibeer.cz. Do předmětu zprávy napište číslo objednávky, kterou chcete zrušit. E-mail o zrušení zašlete, prosím, do 24 hodin jménem objednávajícího.

  • Zboží objednávám jako dárek, je možné dodání nějak urychlit?

    V tomto případě uveďte do poznámky požadované datum dodání a my budeme vašemu požadavku věnovat maximální pozornost, tak abyste včas mohli svým blízkým udělat radost s dárkem z naší prodejny.

  • Můžu si objednat na e-shopu zboží a vyzvednout ho v dárkové prodejně?

    Ano, při objednání si zvolíte Osobní odběr v jedné z našich dárkových prodejen. Zboží můžete uhradit předem nebo až při převzetí v dárkové prodejně.

  • Kdy mi bude objednané zboží doručeno (Česká republika)?

    Pokud je Vámi objednané zboží k dispozici, bude expedováno obratem. Nejdéle do 5 pracovních dnů (položky s věnováním do 14 pracovních dnů) na území České republiky.

  • Kdy mi bude objednané zboží doručeno (zahraničí)?

    Zboží vám na území EU bude doručené nejdéle do 7 pracovních dnů (sklenice s věnováním do 21 pracovních dnů). Mimo území EU do 14 pracovních dnů (sklenice s věnováním do 28 pracovních dnů)

  • Co když objednané zboží nebudete mít skladem?

    Pokud Vámi objednané zboží nebudeme mít na skladě, budeme vás kontaktovat telefonicky či e-mailem, a na termínu dodání se s vámi dohodneme. Pokud Vám navrhovaný termín nebude vyhovovat, objednávku na vaši žádost stornujeme.

  • Kdy bude cena nákupu odečtena z mé kreditní karty?

    Cena za Vaši objednávku bude odečtena z Vaší kreditní karty, až v okamžiku, kdy bude ověřeno, že Vámi objednané zboží máme k dispozici.

  • Zapomněl jsem heslo pro přihlášení. Jak mám postupovat?

    Klikněte na Zapomenuté heslo v přihlašovacím okně a zadejte svou e-mailovou adresu a my vám zašleme odkaz pro vytvoření nového hesla.

  • Jaký je rozdíl mezi Zaměstnancem, Obchodním partnerem a Běžným spotřebitelem?

    Zaměstnanci Plzeňského Prazdroje a Obchodní partneři mají nastaveny vlastní účty a pro zobrazení všech detailů se musí přihlásit pomocí jim přidělených registračních údajů. Běžní spotřebitelé se pro nákup na e-shopu nemusí přihlašovat. Nicméně i jim doporučujeme registraci, aby mohli využít rozšířených funkcí e-shopu jako rychlé a pohodlné nakupování, sledování historie vašich objednávek, ukládání vybraného zboží do Oblíbených, zasílání akčních nabídek či novinek..

  • Je možné si zakoupit dárkový poukaz na nákup zboží?

    Ano, dárkové poukazy jsou standardně v prodeji v hodnotě 500 Kč, 750 Kč, 1000 Kč, 1500 Kč a 2000 Kč. Na přání lze hodnotu navýšit.

  • Mám dárkový poukaz, jak ho můžu uplatnit?

    Můžete ho uplatnit v kterékoliv naší kamenné prodejně nebo přímo zde na e-shopu. Při platbě poukazem na e-shopu zvolte způsob platby Dárkový poukaz a zde zadejte číslo poukazu. Nevyužitá hodnota poukazu se nevrací

  • Jaké jsou poplatky za poštovné a balné (České republika)?

    Poplatky za dopravu na standardní zásilky do 5 kg zasílané do zahraničí najdete na stránce Doprava. V případě zásilek s hmotností vyšší než 5 kg je cena poštovného stanovována individuálně. O výši poštovného budete informováni telefonicky nebo e-mailem. Bez vašeho souhlasu s vyšším poštovným nebude zásilka odeslána. Možnost zaslání zboží do zahraničí platí pouze pro běžné spotřebitele.

  • Mohu si nechat zaslat zboží do zahraničí?

    Ano, jako způsob doručení vyberte Českou poštu a platba je možná pouze platební kartou předem. Zboží bude zasláno po připsání peněz na účet Plzeňského Prazdroje. Více v Doručení do zahraničení.

  • Jaké jsou poplatky za poštovné a balné (České republika)?

    Poplatky za dopravu na standardní zásilky do 5 kg zasílané do zahraničí najdete na stránce Doprava. V případě zásilek s hmotností vyšší než 5 kg je cena poštovného stanovována individuálně. O výši poštovného budete informováni telefonicky nebo e-mailem. Bez vašeho souhlasu s vyšším poštovným nebude zásilka odeslána. Možnost zaslání zboží do zahraničí platí pouze pro běžné spotřebitele.

  • Najdu všechno zboží, které máte na e-shopu, také na prodejnách?

    Může se stát, že některé zboží z e-shopu v prodejně nenajdete. Na našem eshopu neprodáváme pivo a ani další nápoje z nabídky Plzeňského Prazdroje.

  • Co když objednané zboží nebudete mít skladem?

    Pokud Vámi objednané zboží nebudeme mít na skladě, budeme vás kontaktovat telefonicky či e-mailem, a na termínu dodání se s vámi dohodneme. Pokud Vám navrhovaný termín nebude vyhovovat, objednávku na vaši žádost stornujeme.

Nenašli jste odpověď na svoji otázku? Napište nám na e-mail eshop@asahibeer.cz nebo nám zavolejte na číslo +420 724 618 672 od pondělí do pátku od 8 do 16 hodin.

Otevíráte stránku v nepodporovaném prohlížeči!

Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.