FAQ | Plzeňský Prazdroj, a.s.

Milí příznivci Plzeňského Prazdroje a širokého portfolia našich piv a dalších nápojů /br>

Jsme potěšeni, že jste navštívili stránky našeho eshopu. Zde najdete dodpovědi na nejčastější dotazy našich zákazníků.


Dotazy k nákupu na eshopu www.eshop.prazdroj.cz


Je nutná registrace pro nákup v eshopu?

Registrace v našem e-shopu k realizaci nákupu není nutná. Nicméně Vám ji doporučujeme, abyste mohli využít rozšířených funkcí e-shopu jako např. sledování historie vašich objednávek, ukládání vybraného zboží do Oblíbených, zasílání akčních nabídek, novinek apod.


Jsem registrovaný a zapomněl jsem heslo pro přihlášení. Jak mám postupovat?

zapomenuté heslo zadejte svoji emailovou adresu, kterou máte v našem e-shopu registrovanou, a nové heslo vám zašleme na váš email.


Jak mám postupovat, když jsem zadal špatně objednávku?

Zrušte ji písemně na e-mailové adrese eshop@asahibeer.cz. Do předmětu zprávy, prosím, napište číslo objednávky, kterou chcete zrušit. E-mail zašlete, prosím, do 24 hodin jménem objednávajícího.


Dostal jsem dárkový voucher, jak ho můžu uplatnit?

Můžete ho uplatnit v kterékoliv naší kamenné prodejně nebo přímo zde v eshopu. Při platbě voucherem v eshopu je v objednávce nutné uvést do poznámky desetimístný kód z voucheru a zvolit druh platby v hotovosti. V případě, že hodnota zboží přesáhne hodnotu voucheru, spojíme se s vámi a požádáme vás o doplatek v hotovosti nebo bankovním převodem.

Pozor, nevyužitá hodnota voucheru se nevrací!

Jak mohu na eshopu zaplatit za zboží?

Kompletní platební podmínky najdete na stránce Doprava a platba.


Potřebuji zboží jako dárek s dodáním do určitého dne

V tomto případě uveďte do poznámky požadované datum dodání a my budeme Vašemu požadavku věnovat maximální pozornost, tak abyste včas mohli svým blízkým udělat radost s dárkem z naší prodejny.


Mohu si nechat zaslat zboží do zahraničí?

Ano, vyberte si zboží z aktuální nabídky, vyplňte požadované údaje (jméno, adresa, atd.). Způsob doručení vyberte Obchodní balík České pošty, přičemž platba je možná pouze platební kartou. Zboží bude zasláno po připsání peněz na účet Plzeňského Prazdroje. Možnost doručení zboží na Slovensko platí pouze pro běžné spotřebitele.


Jaké jsou poplatky za poštovné a balné?
Standarní zásilky do 5kg v rámci České republiky

Balné v našem e-shopu neplatíte u žádného způsobu dodání standardních zásilek. Poplatky za dopravu pro zásilku o maximální hmotnosti 5kg jsou stanoveny dle aktuálního ceníku uvedeného na stránce Doprava a platba.


Nestandardní zásilky nad 5kg v rámci České republiky

V případě zásilek s hmotností vyšší než 5kg může být poštovné navýšeno proti cenám uvedeným na stránce Doprava a platba. O případné změně poštovného budete předem informováni telefonicky nebo emailem. Bez Vašeho souhlasu s vyšším poštovným nebude zásilka odeslána.


Standarní zásilky do 5kg zasílané do zahraničí

Poplatky za dopravu standardní zásilky do 5 kg do zahraničí naleznete na stráce Doprava a platba. Možnost zaslání zboží do zahraničí platí pouze pro běžné spotřebitele.


Nestadnradní zásilky nad 5kg zasílané do zahraničí

V případě zásilek s hmotností vyšší než 5kg je cena poštovného stanovována individuálně. O výši poštovného budete informováni telefonicky nebo emailem. Bez Vašeho souhlasu s vyšším poštovným nebude zásilka odeslána.


Kdy bude cena nákupu odečtena z mé kreditní karty?

Cena za Vaši objednávku bude odečtena z Vaší kreditní karty, až v okamžiku, kdy bude ověřeno, že Vámi objednané zboží máme k dispozici.


Jaký je rozdíl mezi Zaměstnancem, Obchodním partnerem a Běžným spotřebitelem?

Zaměstnanci Plzeňského Prazdroje a Obchodní partneři mají nastaveny vlastní účty a pro zobrazení všech detailů se musí přihlásit pomocí jim přidělených registračních údajů.


Běžní spotřebitelé se pro nákup v eshopu nemusí přihlašovat. Nicméně i jim doporučujeme registraci, aby mohli využít rozšířených funkcí e-shopu jako např. sledování historie svých objednávek, ukládání vybraného zboží do Oblíbených, zasílání akčních nabídek, novinek apod.



Sortiment zboží

Najdu všechno zboží, které máte na eshopu, také na prodejnách?

Sortiment na našem eshopu je založen na sortimentu tzv. kamenných prodejnách, může se ale stát, že některé zboží z eshopu v některé z prodejen opravdu nenajdete a naopak.


Je cena zboží na vašem internetovém obchodě stejná jako ve vašich prodejnách?

Snažíme se snižovat ceny v eshopu oproti kamenné prodejně. Pevně stanovený vztah mezi cenami na internetu a v našich tzv. kamenných prodejnách ale stanoven není.


Můžu si objednat na eshopu zboží a vyzvednout ho na kamenné prodejně?

Ano, tato kombinace je možná. Na eshopu si zboží objednáte a při výběru způsobu doručení zvolíte Osobní odběr v jedné z dárkových prodejen Plzeňského Prazdroje. Zboží můžete uhradit předem nebo až při převzetí v Dárkové projdeně (tato možnost platí pouze pro běžné spotřebitele). Více informací naleznete na stránce Doprava a platba.


Mohu si zakoupit dárkový poukaz?

Ano, dárkové poukazy jsou standardně v prodeji v hodnotě 500 Kč. Na přání lze hodnotu navýšit.



Dotazy k vaší objednávce

Kdy bude zpracována moje objednávka?

Vaše objednávky se snažíme zpracovat co nejdříve. Objednávky došlé během víkendu či dnů pracovního klidu budou zpracovány následující pracovní den. Pokud objednané zboží nebude možné odeslat do 5 pracovních dnů, budeme Vás o tom informovat telefonicky nebo emailem.


Jaký je termín dodání zboží?
Pokud je vámi objednané zboží k dispozici, bude expedováno obratem, nejdéle však:
• na území ČR: do 5 pracovních dnů (sklenice s věnováním do 14 pracovních dnů)
• na území EU: do 7 pracovních dnů (sklenice s věnováním do 21 pracovních dnů)
• mimo území EU: do 14 pracovních dnů (sklenice s věnováním do 28 pracovních dnů

Pokud vámi objednané zboží nebudeme mít na skladě, budeme vás kontaktovat telefonicky či emailem, a na termínu dodání se s vámi dohodneme. Pokud vám navrhovaný termín nebude vyhovat, objednávku na vaši žádost stornujeme.



Dotazy po dodání zboží</br>
Jak se vyřizují reklamace?

Případné reklamace či otázky ohledně výměny zboží řešíme vždy v pracovní době eshopu. Kontaktujte nás e-mailem (eshop@asahibeer.cz) nebo volejte +420 724 618 672 Pokud Vám z jakéhokoliv důvodu budeme vracet za zakoupené zboží peníze, odešleme je na Vámi uvedený bankovní účet co nejdříve to bude možné, vyřízení této záležitosti však může trvat přibližně 14 dní. Děkujeme za pochopení.


Nenašli jste odpověď na váš dotaz?
• Napište nám e-mail na adresu eshop@asahibeer.cz
• Zavolejte nám od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00 hodin na telefonní číslo +420 724 618 672.